Nowy sposób na zakupy

13 sierpnia 2006, 15:41

Wykorzystując najnowsze technologie, znana firma Polo Ralph Lauren wyszła naprzeciw oczekiwaniom impulsywnych zakupoholików. Przechodnie mogą z łatwością nabyć rzeczy, które widzą na wystawie, nawet wtedy gdy sklep jest zamknięty, po prostu dotykając w odpowiednim miejscu szyby. Witryna jest makietą stołu projektanta. Leżą na nim różne przedmioty, w tym koszulki polo oraz uniformy chłopców i dziewcząt podających piłeczki podczas meczu.



Pop-upy w telewizorze

27 czerwca 2006, 12:13

Operatorzy telewizyjnych sieci kablowych i satelitarnych w rejonie Tampa Bay rozpoczęli eksperymenty z reklamami typu pop-up w telewizji. Wyskakujące okienka reklamowe cieszą się dużą popularnością w Internecie. Teraz pojawią się również na ekranach telewizorów.


Roczne dzieci przewidują równie dobrze jak dorośli

21 czerwca 2006, 17:44

Do swoich pierwszych urodzin większość dzieci nie potrafi chodzić ani dobrze mówić, zdobywa jednak inną niezwykle ważną umiejętność — przewidywania skutków ludzkich działań (i to w dodatku tak samo dobrze jak dorośli).


Filmy Warner Bros do pobrania z Sieci

2 czerwca 2006, 21:48

Firma CinemaNow podpisała umowę, która daje jej prawo do sprzedaży w Internecie produkcji koncernu Warner Bros. Internauci będą mogli pobrać z sieci filmy i seriale telewizyjne i oglądać je bez żadnych ograniczeń. Pierwsze do internetowej sprzedaży trafią seriale Babilon 5 i Diukowie Hazzardu oraz filmy Harry Potter i Czara Ognia, Matrix, 2001: Odyseja kosmiczna.


Zostań Patronem

Od 2006 roku popularyzujemy naukę. Chcemy się rozwijać i dostarczać naszym Czytelnikom jeszcze więcej atrakcyjnych treści wysokiej jakości. Dlatego postanowiliśmy poprosić o wsparcie. Zostań naszym Patronem i pomóż nam rozwijać KopalnięWiedzy.

Patronite

Patroni KopalniWiedzy